به گزارش راستین آنلاین محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس در این همایش با تاکید بر شرایط جدید مدیریتی و اطلاع رسانی گفت باید با مدیریت نوین به سمت پاسخگویی به مردم و شفاف سازی خدمات حرکت نماییم و روابط عمومی ها نیز باید خود را با بستر های جدید اطلاع رسانی وفق دهند.
در ادامه همایش عبدالرحمن سلیم حقیقی، مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با بیان اینکه: روابط عمومی یک شوق اداری است نه یک شغل اداری، گفت: روابط عمومی ها باید با علاقه و اشتیاق در جهت امید آفرینی حرکت کنند، در بهزیستی فارس نیز تاکید ما بر ایجاد اشتیاق و امیدآفرینی در جامعه هدف بهزیستی است.
سلیم حقیقی با اشاره به تاثیر فضای مجازی بر عملکرد روابط عمومی افزود :باید با برگزاری دوره های علمی-کاربردی و افزایش سطح اطلاعات و بهره گیری از پتانسیل نیروها به سمت ایجاد اعتماد عمومی در جامعه هدف بهزیستی فارس حرکت کنیم.
او در ادامه اظهار داشت: روابط عمومی زمانی موفق است که موثر باشد و ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان نکته اساسی خدمت در روابط عمومی است.
مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس افزود :اگر اطلاع رسانی به صورت شفاف انجام شود بی شک افکار عمومی را روشن و امید و آرامش را در جامعه تزریق می کند.
انتهای پیام / منصوره خسروبیگ
نظر شما